Představuje cvičení s pomocí TRX systému!

Úvodní stránkaPředstavuje cvičení s pomocí TRX systému!
31.květen 2015 od Magda v rubrikách Nové články, Sport
štítky Fitness, Hubnutí, Sport, Ženy, Životní styl
V našem seriálu na téma cvičení a formování postavy dnes budeme pokračovat další metodou. Tentokrát se bude jednat o cvičební systémy TRX. Právě TRX je další, velmi rychle se rozvíjející cvičební a posilovací metodou, kterou mohou využívat jak muži, tak ženy. Jedná se o metodu, která může pomoci posilování a formování celého těla, je tedy považována za komplexní. A o co se vlastně jedná?

Co je vlastně TRX?

Nejprve překlad. TRX je zkrácený název pro Total-Body Resistance eXcercise – tedy cviky pro zatížení celého těla. Pod názvem TRX není ukrytý žádný speciální cvičební program, ale cvičební nářadí. Konkrétně se jedná o závěsný posilovací systém. Žádné činky, žádné stroje, žádná podpora. K posilování využíváte jen svou vlastní tělesnou váhu. Stupeň zatížení si zvolíte sami, podle polohy svého těla při vykonávání jednotlivých cviků. S TRX mohou sportovat úplní začátečníci stejně, jako vrcholoví sportovci.

Kdykoliv a kdekoliv

Velkou výhodou TRX systémů je prakticky neomezená možnost cvičení. Cvičit se dá doslova kdekoliv a kdykoliv. Posilovat s TRX můžete stejně efektivně doma, ale třeba i venku na čerstvém vzduchu. Záleží pouze na vás. Stačí jen najít místo, kam TRX zavěsit a jde se na věc.
TRX systém
Pokud víte, že sami na sebe nejste dostatečně pečliví a raději preferujete cvičení ve skupině a pod odborným dohledem, podívejte se do nabídky nejbližšího fitness centra, zda ve své nabídce nemá i kurzy cvičení s TRX. Velké množství fitness center si je zvýšené obliby tohoto systému vědomé a má TRX ve své výbavě.

Komplexní cvičení celého těla

Velké množství cvičebních pomůcek a nářadí je specializováno jen na posílení určitých tělesných partií. TRX systém je možné využívat pro posílení jakékoliv tělesné části. Cvičení s tímto závěsným systémem se tak může stát naprosto komplexní. Množství cviků je prakticky neomezené a třeba si vymyslíte i svůj vlastní. Velké množství cviků můžete najít na internetu. Pokud si ale vymyslíte i svůj vlastní cvik, tak pozor na to, aby neudělal vašemu tělu více škody, než užitku. Může totiž dojít k tomu, že své tělo budete více poškozovat, než posilovat. Raději se vždy před využíváním některého z vlastních cviků poraďte s odborníkem, zda to vašemu tělu neškodí.
Magda Autor Magda