Moderním posilování ke krásné postavě

Úvodní stránkaModerním posilování ke krásné postavě
6.říjen 2014 od Radush v rubrikách Nové články, Sport
štítky Sport
Posilovna je místo, u kterého se mnoha lidem vybaví tvrdá dřina, pot a namožené svaly. Ale co když se na to zkusíme podívat jiným úhlem pohledu a říct si, že je to prostředek, jak shodit přebytečné kilogramy a vytvarovat postavu k štíhlejším křivkám. I tady je totiž pravda. Pokud jste se rozhodli, že právě tuhle cestu zvolíte, je dobré si na samém počátku uvědomit hned několik základních pravidel. Předejdete tak případům, kdy může dojít k přetížení některých svalů nesprávným zatěžováním těla. Správně zvoleným postupem se také dopracujete svého zvoleného cíle dříve a snadněji. Při první návštěvě posilovny Vás instruktor provede, představí všechny nástroje a vysvětlí, jejich funkci. Pokud máte tu možnost, absolvujte první cviky se zkušenějším kolegou. Před každým posilováním projděte strečinkem, během kterého protáhnete svaly.  K tomuto účelu můžete použít například veslovací stroje, rotopedy, běžící pásy či různé další vybavení posilovny. Aby Vás druhý den nebolely svaly, po cvičení je rovněž všechny protáhněte. Před cvičením se doporučuje alespoň lehká svačina v podobě tyčinky müsli, jogurtu nebo ovoce. Naopak zhruba 40 minut po tréninku nic nejezte, poté však zvolte jídlo bohaté na sacharidy a bílkoviny. Doporučují se ryby, kuře, vejce, celozrnné pečivo a například ovoce. Během prvních hodin si nevolte vysokou zátěž, vyzkoušejte, co Vám tělo umožní. Bezpečnost je na prvním místě. Později si můžete přidávat. Nenechte se rozptýlit výkony ostatním návštěvníků posilovny, je možné, že mají natrénováno mnohem více. Berte jejich příklad spíše jako motivaci. Během samotného cvičení se soustřeďte na posílení všech hlavních svalů. Řiďte se pravidlem všech profesionálů, že nejdříve se posilují svaly na zádech, břiše, hrudníku a poté až svaly na rukách a nohách. Pokud vám to vaše časové možnosti dovolují, vyhraďte si na cvičení čas dvakrát týdně v rozmezí 60 až 90 minut. Pokud budete tento sport provozovat v pravidelných intervalech v přibližně stejné době po dobu nejméně dvou měsíců, zjistíte, že se vám stane rutinou a v případě jeho absence vám bude chybět. Do posilovny se vybavte pevnou obuví a z hygienických důvodů také ručníkem. Pokud si najdete posilovnu na cestě z práce domů, bude se vám tam snáze docházet.
Radush Autor Radush