7 cviků k dobré postavě

Úvodní stránka7 cviků k dobré postavě
6.srpen 2014 od Honza v rubrikách Móda, Nové články, Sport
štítky Móda, Sport, Zdraví
[P]odíváme se na sedm nenáročných cviků, které vám dodají pevnější tělo a budete se po nich cítit více "čerstvěji" a v dobré náladě. Existuje totiž několik skvělých cvičení, které vám pomohou dosáhnout vašeho cíle zformování postavy. Samozřejmě jak je obvyklé, tak nestačí jen sport a pohyb, ale musí s k tomu přidat i několik stravovacích návyků a zdravého spánku, ale to už je na další články. Vybrané cviky jsou jednoduché, ale efektivní při posilování a spalování nežádoucích tuků. Tak jdeme na cviky, které vám promění tělo k lepšímu.

Skákání přes švihadlo

svihadlo Nejprve se zamyslete, kdy naposledy jste skákali přes švihadlo? Ve většině případů si řeknete, že to bylo v dětství s kamarády. Skákání přes švihadlo je levné a můžete ho dělat téměř kdekoliv. Skákání přes švihadlo spálí více kalorií za minutu, než jakékoliv jiné cvičení. Další výhodou je, že můžete skákat přes švihadlo i se svými dětmi. Můžete to převést do formy zábavy a chvíle strávená s vašimi dětmi a ještě spálení kalorií je přeci skvělá věc. Švihadlo sbalíte i na cesty, takže se nebudete muset vymlouvat, že nemůžete na pracovní cestě nelézt posilovnu. Skákání je levná záležitost a docela bezpečná. Ještě poslední výhoda je, že při zpevnění těla vám skákání pomůže i s nabrání lepší fyzičky.

Ukázka stylů přeskoků přes švihadlo

Nyní každý den skákejte alespoň 3 krát jednu minutu a dělejte si čárky do kalendáře. V příštím týdnu přidáme další cvik z našeho seriálu 7 cviků k dobré postavě. Tak přejeme skvělé skákání. Budeme rádi, když níže napíšete vaše zkušenosti.
Honza Autor Honza